Norrland iFokus

Norrland

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 878 ggr
tlover
0

Presentationstråd för medlemmar

Här kan du presentera dig 🙂

l'm back

tlover
1

Jag själv är en 28 årig Norrlänning som bor på ett litet hemman med min karl och dotter och dessutom några djur.

Jag har massa intressen, te är väl det främsta men även djur och natur, odling, matlagning, film, historia och lite annat.

Trots att jag egentligen inte tål kyla så kan jag inte tänka mig att flytta från Norrland, jag älskar naturen, djuren och folket och som historianörd så finns det massa annat intressant med Norrland också. 🙂

l'm back

Cireea
1

Jag är 21 år gammal och kommer ursprungligen  från Norrlands inland men bor nu vid kusten tillsammans med min sambo och min syster som är vår inneboende. 

Mina intressen sträcker sig allt från att njuta av fiske  till att skriva böcker och Fan Fics om allt möjligt. Några av mina största intressen är Sydkorea, musik, film och även guldhamstrar då jag har en guldhamsteruppfödning. Om jag skulle skriva om alla mina intressen skulle det här inlägget bli för långt men om någon känner sig intresserad så kan vi självklart prata mer! 😃

Jag hatar mygg på sommaren och den bitande kylan på vintern men trots detta kan jag inte tänka mig att lämna mitt älskade Norrland då jag trots allt vuxit upp här.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck